Developer tłumaczy, dlaczego gra Far Cry: Primal nie posiada trybu MP

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Developer tłumaczy, dlaczego gra Far Cry: Primal nie posiada trybu MP - gamedot.pl

Debiutująca 23 lutego (na konsolach) gra Far Cry: Primal nie zaproponuje nam komponentu sieciowego. Zespół ulokowany w Montrealu postanowił skupić się na budowie satysfakcjonującej kampanii – przygody przenoszącej nas do epoki kamienia. Developer dopracuje rzeczy związane z podstawowym gameplay'em. Programiści, designerzy odwołują się do tego, co najlepsze – do fundamentu, dziedzictwa marki Far Cry.

 

Community manager Jason Paradise potwierdza, że kanadyjska ekipa bardzo szybko ustaliła pewne priorytety. Zabawa sieciowa została odrzucana w fazie kreowania podstawowej koncepcji – pomysłu na kolejną odsłonę popularnej serii. Rezygnacja z multiplayera to wynik podjęcia – mimo wszystko - trudnej decyzji.

 

Cóż, brak MP nie jest raczej wielką tragedią. Lepiej zaoszczędzić czas i siły – znaczy przekazać wszystkie zasoby, potencjał developerski na najważniejszy komponent. Zabawa sieciowa i tak zapewne umarłaby śmiercią naturalną po 2-3 miesiącach (liczonych od momentu premiery).

 

Far Cry: Primal zakupimy także w komputerowej wersji. Ta ma trafić do sprzedaży w marcu. Platforma Steam wskazuje na pierwszy dzień tego miesiąca.

 

Źródło: VG247 UK

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]