Dark Souls III - Pytania i odpowiedzi

Orzeł - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Dark Souls III - Pytania i odpowiedzi

Redakcja GameInformera miała już okazję zagrać w Dark Souls III i wypytać głównego twórcę o kilka rzeczy. Dzięki temu w Sieci pojawił się artykuł z odpowiedziami na najciekawsze pytania.

 

Postanowiłem wyróżnić najważniejsze z nich i udostępnić je wam, drodzy czytelnicy. :)

 

P: Tarcze nadal się do czegoś przydają? Czy może DS3 czerpie przykład z Bloodborne'a?

O: Można powiedzieć, że część rzeczy zostało zaczerpnięte z Bloodbrone, jeżeli chodzi o dynamikę walki, ale tarcze są głęboko zakorzenione w serii Dark Souls. Nadal wydają się one być bardzo użyteczne i stanowią świetną metodę na grę.

 

 

P: Czy nowy system "Battle Arts" nie powoduje, że gra się zbyt łatwo?

O: "Battle Arts" to z całą pewnością potężna rzecz, ale wygląda na to, że lwią część przeciwników da się pokonać bez ich użycia. Czy będą one "furtką" w trudnych strefach lub w walce z trudnymi bossami? Wątpię w to, ale z pewnością na chwilę obecną stanowią drobne ułatwienie. Podkreślamy, że poziom trudności był bardzo zbliżony do tego z poprzednich gier, może nawet trochę wyższy. Zawsze lubię rzucać jedno stwierdzenie w każdej dyskusji o poziomie trudności w Dark Souls - Twoja pierwsza gra z serii będzie najtrudniejszą, w którą zagrałeś i kiedykolwiek zagrasz, taka jest zasada. Kiedy już poznasz niezwykłą mechanikę gry, będziesz miał o wiele łatwiej w każdym kolejnym tytule, po jaki sięgniesz.

 

 

P: Czy w grze nadal istnieje system Pamięci Duszy?

O: Nie, Dark Souls III będzie dobierało współgraczy na podstawie poziomu Dusz.

 

 

P: Czy da się stworzyć postać, która walczy wyłącznie za pomocą łuku?

O: Trudno nam w tej chwili na to odpowiedzieć, ale na podstawie tego, co widzieliśmy - jest to bardzo prawdopodobne.

 

 

P: Czy Dark Souls III pozwoli na grę ze znajomymi bezpośrednio, czy znów będziemy musieli używać tego "głupiego pierścienia"?

O: To, co zdołaliśmy wyciągnąć od twórców w rozmowach o grze, wskazuje na to, że powrócą oni do systemu sigili i przyzywania, choć nie będzie to pewnie tak skomplikowane, jak używanie dzwonów w Bloodborne. Na chwilę obecną zgadujemy, że będzie to coś właśnie na wzór wspomnianego pierścienia.

 

 

P: Będziemy mieć więcej opcji względem używania dwóch broni?

O: Prawdopodobnie tak. Widzieliśmy już pewne specyficzne zestawy złożone z dwóch broni i dostosowane do nich style walki.

 

 

P: Czy dobrze przyjrzeliście się statystykom postaci w czasie gry?

O: Właściwie, to za każdym razem, kiedy mieliśmy możliwość pogrania w Dark Souls 3, ekrany statystyk i ekwipunku były dla nas niedostępne i choć chcielibyśmy móc udzielić więcej informacji o tym, jak to wszystko wygląda, to w tym temacie niestety nic dla was nie mamy.

 

 

P: Jak wygląda poziom trudności? Jest trudniej, niż w Bloodborne albo Dark Souls 2?

O: Tak, poziomy w wersji demo, w którą graliśmy, były na pewno trudniejsze, niż w poprzednich grach, ale nie jest to żaden pewnik, biorąc pod uwagę fakt, że nie mieliśmy żadnej wiedzy o poziomie postaci, statystykach albo ekwipunku.

 

 

P: Czy w grze będą wielkie kraby, które można przewrócić i zaatakować w czułe miejsca?

O: Tak. Z tego, co słyszeliśmy, bitwy w grze oparte są o prawdziwe wydarzenia z historii Japonii.

 

 

P: Czy światy graczy będą w jakiś sposób połączone ze sobą, jak miało to miejsce w Dark Souls?

O: O ile możemy mówić tylko o strefach, które mogliśmy odwiedzić w grze, to tak.

 

 

P: Czy przeciwnicy mają jakiś limit na odradzanie się, jak w Dark Souls 2?

O: Nie, przeciwnicy odradzają się cały czas.

 

 

P: Czy rozgrywka jest tak samo dynamiczna, jak na trailerach?

O: Tak, dziękujemy ci, sprzęcie obecnej generacji.

 

 

P: Co możecie nam powiedzieć o przedstawionej w grze historii?

O: Historia jest połączona z poprzednimi grami z samej natury rzeczy, mówi przecież o Panach z Cinder - Miyazaki powiedział nam, że Gwyn będzie grał specjalną rolę z tego powodu (nie oznacza to, że znów będzie jednym z bossów, żeby była jasność). To połączenie sprawi, że będziemy zmierzać w wielu różnych kierunkach, by osiągnąć nasze cele. Jestem pewien, choć trudno jest cokolwiek wyciągnąć z tajemniczych komentarzy Miyazakiego, że tym razem naszym celem będzie rozpalenie ognia; nie będziemy jednym z Nieumarłych. Z powodu tej wielkiej zmiany fabularnej, Człowieczeństwoo będzie wyglądało zupełnie inaczej, choć Miyazaki nie zdradził nam, jak.

 

 

P: Czy Przymierza w DS3 będą bazowane na grze wieloosobowej, jak w DS2?

O: Tak, i, według Miyazakiego, uproszczone na wiele sposobów, by ich działanie było łatwiejsze do zrozumienia.

 

Źródło: GameInformer.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]