CS:GO – Dust 2 opuszcza pulę map turniejowych

ruthless - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy
CS:GO – Dust 2 opuszcza pulę map turniejowych - gamedot.pl

De_Dust 2 zostało powołane do życia przez Davida  Johnstona. Debiut tej legendarnej mapy datowany jest jeszcze na wersję Counter-Strike  1.1, która przypada na 2001 rok. Dzięki prostej konstrukcji mapa szybko zyskała rzeszę fanów i na stałe zagościła w rotacji podczas najbardziej prestiżowych turniejów. Mijały lata, a w kolejnych odsłonach gry popularne D2 wciąż powracało w odświeżonej wersji.

 

Mogłoby się wydawać, że mapa nie została nadgryziona zębem czasu. Innego zdania było wielu profesjonalnych graczy CS:GO, którzy już od dłuższego czasu krytykowali Dust  2 i domagali się wyrzucenia go z puli map turniejowych.

 

Kiedy Inferno powróciło w odświeżonej wersji odstawienie Dusta  2 na boczny tor zdawało się być przesądzone. Mijały miesiące, lecz nie zapadła żadna wiążąca decyzja w tej materii. Ostatecznie w najnowszej aktualizacji Inferno zastąpiło Dust 2 w głównej rotacji map. Nie wierzę, że D2 odchodzi do lamusa już na dobre. Prawdopodobnie projektanci z Valve postarają się dostosować mapę do współczesnych standardów. Pytanie tylko czy gracze będą zadowoleni z efektów ich pracy.

 

Wyżej wspomniana zmiana nie jest jedyną wprowadzoną modyfikacją. Poniżej możecie zapoznać się z listą założeń najświeższej aktualizacji.

 

Główne

  • Inferno zastąpi Dust 2 w głównej puli map.

  • Utworzoną oddzielną grupę map dla Dusta 2 przeznaczoną do trybu uproszczonego oraz deathmatch

  • Z grupy rezerw utworzono oddzielny zestaw dla map z zakładnikami

 

Różne

  • Gracze mogą namalować graffiti szybko wciskając i puszczając odpowiedni przycisk. Można skonfigurować tę opcję w ustawieniach.

  • Zoptymalizowano wodne materiały wykorzystywane na Inferno, Aztec oraz Nuke

  • W trybie obserwatora wprowadzone zostały parametry mp_teamscore_max, mp_teamscore_1 oraz mp_teamscore_2 odpowiadające za wyświetlanie wyników w meczach składających się z kilku map.

 

Mapy

 

Dust  2

  • naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba

 

Cobblestone

  • wygładzono poruszanie się po rampie B oraz zeskoku

  • naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba

  • naprawiono kilka miejsc generujących niewłaściwy dźwięk

  • zwiększono wnękę przy zejściu z platformy na bombsite B

 

Train

  • naprawiono miejsca, w których mogła utknąć bomba

 

 

źródło: hltv.org

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

ruthlessruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]