Action-RPG korzystające z ujęcia trzecioosobowej kamery od firmy Crytek - HUNT: Horrors of the Gilded Age nadal powstaje. Brak jakichkolwiek informacji paradoksalnie nie jest... złą informacją. Ekipa Crytek Frankfurt aktualnie opiekuje się obiecującym projektem (domyślnie tworzyło go Crytek USA) i wszystko zmierza ku pozytywnemu finałowi.
Niestety osoba odpowiedzialna za promocję technologii CryEngine – konkretnie Marcel Hatam nie może rzucać konkretami. Cóż, musimy wykazać się cierpliwością. Warto też obejrzeć prezentację z E3 2014 – tak dla przypomnienia.
@Mostafa_7os Development of HUNT was moved to our Frankfurt HQ last Summer, and is going well.
— Marcel Hatam (@Com_Raven) listopad 17, 2015
@Mostafa_7os Sadly can't say anything beyond "development is ongoing" for now- you will have to wait until we show the game again. Sorry!
— Marcel Hatam (@Com_Raven) listopad 17, 2015
Główne cechy gry HUNT: Horrors of the Gilded Age:
- Nacisk na kooperacyjne działanie. Współpraca z innymi graczami jest bardzo ważna – należy pamiętać, że nasze ataki mogą skrzywdzić kompanów. Warto też pamiętać o systemie respawnu, który lansuje pomoc wzajemną.
- Różnorodne lokacje – łowcy potworów podróżują po całym świecie.
- Cele i zdarzenia związane z misjami są generowane losowo.
- Łatwiejsze questy można wypełniać w pojedynkę.
- Pojawia się system kustomizacji postaci (wygląd, umiejętności).
- HUNT skupia się na zabijaniu groźnych potworów - krwiożerczych bestii. Developer czerpie inspiracje choćby z prozy Lovecrafta.
- Gra będzie otrzymywać dodatki, aczkolwiek premierowy build będzie „sycący”.
- HUNT jest (nadal?) reklamowane jako wysokobudżetowe F2P, które mimo wszystko odcina się od terminu „pay2win”. Fani mogą kupować całkowicie opcjonalne – wprowadzające tylko kosmetyczne zmiany - przedmioty.
Premiera omawianej gry dotyczy PC i wiodących konsol.
0 Komentarzy