• Strona główna
  • Newsy
  • Crytek potwierdza – gra hunt: horrors of the gilded age nie została skasowana

Crytek potwierdza – gra HUNT: Horrors of the Gilded Age nie została skasowana

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Crytek potwierdza – gra HUNT: Horrors of the Gilded Age nie została skasowana - gamedot.pl

Action-RPG korzystające z ujęcia trzecioosobowej kamery od firmy Crytek - HUNT: Horrors of the Gilded Age nadal powstaje. Brak jakichkolwiek informacji paradoksalnie nie jest... złą informacją. Ekipa Crytek Frankfurt aktualnie opiekuje się obiecującym projektem (domyślnie tworzyło go Crytek USA) i wszystko zmierza ku pozytywnemu finałowi.

 

Niestety osoba odpowiedzialna za promocję technologii CryEngine – konkretnie Marcel Hatam nie może rzucać konkretami. Cóż, musimy wykazać się cierpliwością. Warto też obejrzeć prezentację z E3 2014 – tak dla przypomnienia.

 

 

 

Główne cechy gry HUNT: Horrors of the Gilded Age:

 

  • Nacisk na kooperacyjne działanie. Współpraca z innymi graczami jest bardzo ważna – należy pamiętać, że nasze ataki mogą skrzywdzić kompanów. Warto też pamiętać o systemie respawnu, który lansuje pomoc wzajemną.
  • Różnorodne lokacje – łowcy potworów podróżują po całym świecie.
  • Cele i zdarzenia związane z misjami są generowane losowo.
  • Łatwiejsze questy można wypełniać w pojedynkę.
  • Pojawia się system kustomizacji postaci (wygląd, umiejętności).
  • HUNT skupia się na zabijaniu groźnych potworów - krwiożerczych bestii. Developer czerpie inspiracje choćby z prozy Lovecrafta.
  • Gra będzie otrzymywać dodatki, aczkolwiek premierowy build będzie „sycący”.
  • HUNT jest (nadal?) reklamowane jako wysokobudżetowe F2P, które mimo wszystko odcina się od terminu „pay2win”. Fani mogą kupować całkowicie opcjonalne – wprowadzające tylko kosmetyczne zmiany - przedmioty.

 

 

Premiera omawianej gry dotyczy PC i wiodących konsol.

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]