Tłumaczony przez Game in Asia raport dotyczący chińskiego rynku gier dowodzi, że w 2013 roku ta gałąź rynku była warta 13,75 miliarda dolarów – co oznacza 38% wzrost względem 2012 roku. Jest to największy skok od 2009 roku.
Najwięcej, bo aż 64,5% zysków pochodzi oczywiście z gier pecetowych odpalanych poprzez darmowego klienta. 15% pochodzi z gier przeglądarkowych, 13,5% z gier mobilnych – resztę stawki dopełniają tzw. social games (znane z portali społecznościowych) i gry konsolowe.
Czy możemy zatem liczyć na to, że niebawem zaleją nas produkcje z Kraju Środka? Przecież prędzej czy później muszą przecież zawitać na Zachód...
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy