Czy moda na wydawanie odświeżonych produkcji jest problemem dla dzisiejszej branży? Capcom, a właściwie Antoine Molant mówi o potrzebie zachowania pewnej równowagi. Trzeba inwestować także w świeże projekty. Przy wersjach HD ważna jest jakość i w pewnym sensie właściwa selekcja. Japońska wybiera projekty, jakie w oryginalnej wersji były oceniane pozytywnie. Oczywiście istotny jest popyt – zainteresowanie graczy. Wtedy proces odświeżania nie będzie odbierany negatywnie.
Przy oferowanych remasterach trzeba zagwarantować bogatsze efekty wizualne, lepsze udźwiękowienie, płynną animację czy zestaw dodatków. Wszystko podajemy w rozsądnej cenie. Przepis na sukces jest stosunkowo prosty. Obecne konsole oferują odpowiednie możliwości. Każdy developer może przygotować wartościowy remaster (zauważalne zmiany) – przekonuje specjalista od marketingu w wywiadzie dla MCV UK.
Jeśli wydawca zadba o jakość oferowanego tytułu, jeśli będzie wybierał odpowiednich kandydatów do procesu odświeżenia, wtedy będziemy raczej obserwowali... wzrost popytu. W odwrotnej sytuacji szybko utracimy zainteresowanie konsumentów.
Co ciekawe, w ostatnim czasie Sony potwierdziło, że będzie inwestować w kolejne remastery. Nikt jednak nie zapomni o konieczności zachowania umiaru. Wydawanie wersji HD ma sens, bo nawet połowa obecnych posiadaczy PS4 nigdy nie bawiła się przy grach dedykowanych PS3.
Źródło: PSLS.net
0 Komentarzy