Środowisko przewidziane dla Ghost Recon: Wildlands zostanie podzielone na dziewięć regionów. Każdy z nich jest utożsamiany z unikalną charakterystyką terenu – krajobrazem. Ubisoft Paris bez wątpienia stawia na różnorodność. Bujna roślinność z dżungli kontrastuje tu z piaskami pustyni.
Warto zauważyć, że zmiana projektu dla otaczającego nas środowiska nie jest powiązana tyko i wyłącznie z aspektami wizualnymi. Duchy muszą przygotować różne warianty prowadzenia swoich działań. Owszem, Wildlands jest nowym początkiem dla uznanej serii, ale nikt nie rezygnuje z aspektów taktycznych.
Pustynne środowisko bez wątpienia wymusza inne zachowanie – tu znalezienie osłony terenowej jest prawdziwym wyzwaniem. Natomiast w dżungli problemem jest widoczność – rozpoznanie sytuacji. Trzeba postawić na dobrą komunikację z partnerami. Błąd jednego gracza może negatywnie i trwale wpłynąć na losy misji.
Fani starszych odsłon serii nadal zobaczą i rozpoznają w Wildlands kluczowe elementy – elementy odwołujące się do starych czasów. To one będą wzbogacane o nowe pomysły – mówi o tym jeden z głównych producentów, Nouredine Abboud.
Creative Director Eric Couzian, który także rozmawiał z przedstawicielem serwisu Examiner, zapewnia, że nowy Ghost Recon pamięta o swoich korzeniach. Wierni fani marki będą nadal korzystać ze założeń taktycznych – będą bazować na własnym instynkcie, tak jak prawdziwy członek specjalnego - wojskowego oddziału. Wymyślna technologia nie jest najważniejsza. Musimy postawić na autorską analizę sytuacji.
Źródło: Examiner
0 Komentarzy