Boisz się? W tej grze będziesz miał przez to… trudniej!

TommyLee - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Boisz się? W tej grze będziesz miał przez to… trudniej! - gamedot.pl

 

Naos QG to pierwsza na świecie mysz z sensorami skórno-galwanicznym, która potrafi m.in. mierzyć puls. Taka funkcja aż prosi się, żeby wykorzystać ją w grach survival horror. O efektach niecodziennego podejścia do tematu możemy przekonać się dzięki współpracy Mionixa ze studiem Flying Mollusk, twórcami gry Nevermind.

Nevermind to przygodowy horror, w którym gracz wędruje po świecie wykreowanym przez umysły osób cierpiących w skutek traum psychicznych. Tytuł ten reklamowany jest  jako ”Biofeedback game”, a więc kluczowym elementem dla rozgrywki mają być dane biometryczne gracza. Tylko jak mogą one wpłynąć na samą grę?

Po podpięciu Naos QG gra analizuje puls gracza, a następnie specjalny algorytm przekłada odczuwany przez użytkownika strach i stres na poziom trudności w Nevermind. Im gracz jest bardziej zdenerwowany, tym gra staje się… trudniejsza.

Dzieło studia Flying Mollusk w połączeniu z Naosem QG uczą więc umiejętności zachowania spokoju w bardzo stresujących sytuacjach. W ten sposób gaming wychodzi poza sferę rozrywki, dostarczając narzędzi do pracy nad sobą, mającej przełożenie zarówno na życie osobiste, jak i zawodowe. Czy ten innowacyjny pomysł będzie impulsem dla innych firm, by śmielej eksperymentowały na polu rozgrywki?

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

TommyLeeTommyLee
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]