Bloodborne kontra Gotyk, czyli szkoła dobrego designu

Mex - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Bloodborne kontra Gotyk, czyli szkoła dobrego designu - gamedot.pl

Projektowanie gier to wielka sztuka – wirtualne środowiska powinny dopowiadać historie, sugerować wykonywanie konkretnych akcji i bawić się złudzeniami. Doskonale wychodziło to do tej pory serii Souls od From Software – a ich kolejny projekt, Bloodborne prezentuje się nawet lepiej, co pokazano na specjalnym wideo:

 

 

Tak, wiem, to na pierwszy rzut oka nudy. Obudźcie jednak swe skojarzenia, które pojawiają się oglądając te miejsca, wspomnienia ze znanych wam książek, filmów i  mitów. Bloodborne to przecież więcej niż stary cmentarz, ciemność i skały. 

 

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

MexMex

Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]