Lata lecą, ale pewne rzeczy się nie zmieniają - na listach największych premier rozrywkowych w historii bez przerwy wymianiają się kolejne odsłony Call of Duty i GTA. W przypadku Black Ops III znów Activision ma się czym chwalić, bo gra przyniosła 550 milionów dolarów przychodzu w pierwszych trzech dniach od swej premiery, co czyni z niej największą premierę 2015 roku niezależnie od branży.
Sukces ten osiągnięto w stosunkowo wczesnym momencie życia nowych konsol (Ghosts i Advanced Warfare miały jeszcze trudniej) choć przez zmieniające się realia trudno go też podliczyć. Tzn. trudno podliczyć ile dokładnie sprzedało się egzemplarzy Black Ops III przez rosnące wpływy cyfrowej dystrybucji. Wiemy tylko, że w digitalu sprzedało się dwa razy lepiej niż Advanced Warfare, a w wersji fizycznej "znacznie lepiej". Cokolwiek to oznacza.
Obecnie przy Black Ops III gracze spędzają też średnio więcej czasu niż w jakimkolwiek COD wcześniej. Jest to jednak zrozumiałe biorąc pod uwagę niedawną premierę. Ciekawe jak te współczynnik będzie wyglądał np. w lutym gdy początkowe podniecenie całkowicie opadnie.
źródło: eurogamer
0 Komentarzy