Ada Wong w niskiej rozdzielczości

Filip 'Sirmann' Jankowski - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Ada Wong w niskiej rozdzielczości - gamedot.pl

Rozczarowująca dla posiadaczy PC wiadomość: reedycja niegdysiejszego przeboju Resident Evil 4, choć formalnie dostosowana do wysokiej rozdzielczości, nie została dopracowana, jeśli chodzi o tryb Separate Ways.

 

Tryb ten, prezentowany z perspektywy drugoplanowej postaci utworu Ady Wong, zawiera w ogóle nie zmienione, prerenderowane przerywniki pochodzące jeszcze w wersji z PlayStation 2. Efekt jest taki, jakby w przerwie filmu Avatar puszczona została Podróż na Księżyc – obraz atakuje pikselozą.

 

Pocieszająca wiadomość, że takie same problemy występują w edycjach na Xboksa 360 i PlayStation 3, nie zmienia faktu, że po raz drugi Capcom w przypadku Resident Evil 4 robi nas w konia. Port pierwotnej gry z PS2 był pozbawiony zarówno obsługi myszy, jak i wszelkich fajerwerków graficznych z oryginału. Dopiero po protestach graczy Capcom wydał stosowną łatę, która naprawiła kompromitującą konwersję.

 

Źródło: eurogamer.com

2 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

Serwacy 10 lat temu

Bardzo lubię tą część Residenta, ale odgrzewanie jej po raz kolejny to już mocne naciągactwo. Tym bardziej że faktycznie chłopakom coś zabrakło pary na tą parową( steamową) wersję.

0 Odpowiedz
Serwacy 10 lat temu

Np i Ada nie może być w niskiej rozdzielczości :-) I całe szczęście że jej nie dołożyli kwiatka w oku ;-)

0 Odpowiedz
Filip 'Sirmann' JankowskiFilip 'Sirmann' Jankowski

Weteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]