Jesteśmy tuż przed premierą jednej z najlepszych gier tego roku i generacji (nie powinniśmy w to wątpić), czyli Dark Souls 3. Przy okazji tytułów tak mocno wspieranych przez społeczność ekipy marketingowców mogą sobie odpuścić tradycyjne reklamy i zabawić się w bardziej efektownie i hermetyczne formy promocji.
...i to co zrobiła ekipa promująca Dark Souls 3 to po prostu mistrzostwo wszechświata. Zobaczie jak wkomponowali grę w słynny wywiad ze "smutny Affleckiem" towarzyszący premierze Batman vs Superman:
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy