42-osobowa symulacja walczących narodów w Civilization V została naprawiona!

Artur "Laska Gaming" Loska - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
42-osobowa symulacja walczących narodów w Civilization V została naprawiona! - gamedot.pl

Tydzień temu dotarła do nas dramatyczna wiadomość, o której możecie przeczytać w tym newsie. Dla przypomnienia – wielka, 42-osobowa, sterowana przez AI symulacja wojny narodów w Civilization V zawiesiła się. Powodem usterki była wirtualna Japonia, która próbowała stworzyć za dużo jednostek pływających.

 

 

Wydawało się, że gry nie będzie można już przywrócić i nie dowiemy się który wirtualny naród jest najsilniejszy na wirtualnym globie. Jednak host i organizator bitwy – Tpangolin poradził sobie z problemami i możemy podziwiać kolejne tury rywalizacji. Cały przebieg gry możecie śledzić pod tym adresem

 

źródło: kotaku.com

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

Artur "Laska Gaming" LoskaArtur "Laska Gaming" Loska

Od zawsze i na zawsze w związku z pecetem. Wskazuje i kilka od wielu lat doceniając każdą nutę wydobywającą się z cyfrowego świata. Youtuber pasjonujący się sceną indie, uwielbiający długie wieczory z dobrym piwem i jeszcze lepszą grą na ekranie.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]