- Strona główna
- Newsy
- 42-osobowa symulacja walczących narodów w civilization v została naprawiona!
42-osobowa symulacja walczących narodów w Civilization V została naprawiona!
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Tydzień temu dotarła do nas dramatyczna wiadomość, o której możecie przeczytać w tym newsie. Dla przypomnienia – wielka, 42-osobowa, sterowana przez AI symulacja wojny narodów w Civilization V zawiesiła się. Powodem usterki była wirtualna Japonia, która próbowała stworzyć za dużo jednostek pływających.
Wydawało się, że gry nie będzie można już przywrócić i nie dowiemy się który wirtualny naród jest najsilniejszy na wirtualnym globie. Jednak host i organizator bitwy – Tpangolin poradził sobie z problemami i możemy podziwiać kolejne tury rywalizacji. Cały przebieg gry możecie śledzić pod tym adresem.
źródło: kotaku.com
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Artur "Laska Gaming" LoskaOd zawsze i na zawsze w związku z pecetem. Wskazuje i kilka od wielu lat doceniając każdą nutę wydobywającą się z cyfrowego świata. Youtuber pasjonujący się sceną indie, uwielbiający długie wieczory z dobrym piwem i jeszcze lepszą grą na ekranie.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy