Złota era PC – czyli mody także przy XCOM 2

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Złota era PC – czyli mody także przy XCOM 2 - gamedot.pl

Firaxis wierzy w swoje umiejętności. Developer mówi o wykorzystaniu zebranego doświadczenia i podtrzymaniu pewnej lojalności. Dlatego XCOM 2 najpierw zadebiutuje na komputerach klasy PC. Creative Director Jake Solomon wierzy, że blaszak (i związany z nim gaming) wkroczył w nową – złotą erę. To tu idzimy tu chęć poszukiwania innowacji oraz budowania więzi z konsumentami. Komputer jest domem Firaxis.

 

XCOM 2 to poprawa rzeczy, jakie kształtują wspaniałe IP. Programiści chcą także zwiększać atrakcyjność ogólnej rozgrywki. Dlatego pojawiają się choćby nowe typy wrogów/jednostek bojowych oraz mapy generowane w sposób proceduralny. Developer mówi też o wsparciu fanowskich modyfikacji. To one wydłużają życie gry – pozwalają zbudować prawdziwą społeczność kreatywnych fanów. Wreszcie poszerzają paletę doznań czerpanych z projektu.

 

Źródło: Tech4gamers

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]