Wirtualna waluta w Star Wars: Battlefront II czasowo wyłączona!

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

 

Afera związana z usługami premium obecnymi w Battlefront II nabrała w ostatnich dniach sporej siły i nawet zainteresowała organ ds. hazardu. Jak widać masowa krytyka społeczeństwa poskutkowała, bowiem EA zdecydowało się na ten moment wyłączyć opcję wirtualnych zakupów. 

Jak głosi ich oficjalny komunikat na Twitterze - wyłączają oni wszelkie możliwości zakupów w grze. Obecnie skupią się na poprawieniu całego systemu loot boxów. 

 

 

Dotychczas kryształy, czyli wirtualną walutę mogliśmy zakupić za realne pieniądze - ceny plasowały się od 20 do nawet 400 zł. Zebrane środki mogliśmy przeznaczyć na otwieranie kolejnych skrzynek zawierających losowe postacie, czy inne elementy. 

Mimo wszystko należy przyznać, że ten ruch Electronic Arts w dniu oficjalnego debiutu Battlefronta II nieco szokuje, ale zapewne jest w tym jakaś metoda. Oby skuteczna. 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]