Wirtualna rzeczywistość – jak działają gogle Sony?

Mex - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Wirtualna rzeczywistość – jak działają gogle Sony? - gamedot.pl
Możemy przyjrzeć się kolejnej prezentacji Project Morpheus, czyli gogli wirtualnej rzeczywistości Sony, które w przyszłości mają zwiększyć możliwości PlayStation 4. Jest to podchwycenie trendu, który wyznaczył Oculus Rift (kupiony przez Facebooka za dwa miliardy dolarów) i którym podąża też Microsoft, szykujący podobno własne urządzenie tego typu.
 
Tym razem jednak zamiast szczegółowo przygotowanego wideo, specjalnie spreparowanego przez Sony możemy ujrzeć jak bardzo wymagający krytycy bawią się jednym z dem technologicznych Morpheusa. Warto zwrócić uwagę na to jak duże wrażenie robi na nich szybkość działania gogli, gdyż są to ludzie z Doliny Krzemowej, miejsca gdzie tworzenie czegoś zupełnie nowego to… standard:
 
 
Wszystko wydaje się działać naprawdę świetnie, mimo iż to tylko prototyp. Jedynym zastrzeżeniem jest to ile miejsca wymagać będzie taka zabawa i to, że grający potrzebował pomocy innych osób, by podały mu PS Move dzięki, którym w ogóle mógł coś zrobić.
 
Ciekawe czy do czasu premiery uda się zwalczyć wszystkie te trudności. 
 
 
 
zdjęcie: slashgear.com
 
3 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

3 Komentarze

sandmann21 9 lat temu

A to ustrojstwo będzie nas ostrzegać, że np za bardzo zbliżamy się do kanapy albo ściany? Bo przewiduje, niedługo po premierze Morpheusa, wysyp filmów na YT, na których ludzie wpadają w telewizory. Podobnie jak po sukcesie Wii :-p

0 Odpowiedz
martwy zombie 9 lat temu

fjne ale faktycznie - cos za duzo miejsca potrzeba i te ps move nie pomagaja w zakaldaniu helmu. podoba mi sie ta technologia ale pewnie wszystko rozbije sie o cene. boje sie ze te wszystkie gogle beda strasznie drogie

0 Odpowiedz
Bramin 9 lat temu

Damn, fajnie się prezentuje :D Jeśli zostanie to wprowadzone na rynek w i zdobędzie cenę i popularność Muve to już chcę to założyć. Żeby jeszcze tylko gry to wspierały.

0 Odpowiedz
MexMex

Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]