Michael Ancel - „ojciec” Raymana – na konferencji zorganizowanej przez Sony zachwalał swój najnowszy projekt. Mowa tu o WiLD, które pierwszy (i jedyny) raz prezentowano na Gamescom 2014.
Gameplay ze wczesnego buildu prezentuje się naprawdę dobrze. Grywalna postać tworzy więzi z zwierzątkami – uczy się od nich nowych umiejętności i dzięki temu rozwiązuje pewne problemy. To my jesteśmy kreatorami, reżyserami wielkiej przygody. Jest ona osadzona w rozległym, otwartym środowisku.
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy