Kiedy okazało się, że Watch Dogs nie wygląda tak dobrze jak zapowiadano go na E3 2012, modderzy postanowili sami zająć się produkcją Ubisoftu. Wersja na PC dostała nieoficjalnego 'kopa' graficznego, ale najciekawsze było to, że większość ulepszeń tkwiła już w plikach konfiguracyjnych i zostały one celowo zablokowane przez developera. Teraz Ubisoft postanawia zająć się tą kwestią - w ciągu kilku następnych dni gracze PC zobaczą krytyczną łatkę do Watch Dogs, która zmieni wiele rzeczy. Wśród nich zobaczymy znaczną poprawę wydajności i jakości grafiki gry (zostaną między innymi wyeliminowane problemy związane z kartami graficznymi działającymi w trybie SLI), usunięcie wielu bugów graficznych, poprawę trybu sieciowego oraz sterowania, a także wiele pomniejszych modyfikacji. Dodatkowy patch otrzymają także konsolowe edycje gry - na PS4 już teraz gracze mogą się cieszyć łatką, dzięki której wczytamy uszkodzone stany zapisu gry, a także ukończymy 'zepsute' misje. Oprócz tego poprawie uległ tryb sieciowy oraz inne elementy rozgrywki. Ten sam patch wyląduje w późniejszym czasie także na pozostałych konsolach.
Źródło: gamespot.com
2 Komentarze
mogę to porównać to do wymiany okularów na soczewki;p do niedawna broniłem watch dogs ale producenci powinni zgarąć pstryczka w nos, mogli się bardziej postarać.
Teraz to jakoś wygląda ale grywalność i tak do kitu