Chiny to technologiczna potęga – kraj, który dysponuje nie tylko gigantycznymi zasobami ludzkimi. Chińczycy stają się też coraz „lepszymi” konsumentami, co jest widoczne również na rynku technologii i gier.
Dzięki stałej ekspansji do 2016 roku to właśnie Chiny, a nie USA staną się największym rynkiem gier sieciowych według MIC (Market Intelligence & Consulting Institute). Globalnie rynek ten w 2014 roku osiągnął wartość 80 miliardów dolarów i stale rośnie, o 8% z roku na rok. Sam chiński rynek gier mobilnych w 2014 to 16,1 miliarda dolarów – i w 2016 ma dobić do 24,5 miliarda.
Czas przyzwyczaić się do podobnych informacji w najbliższych latach, gdyż Chiny będą nie tylko rosnąć wewnątrz siebie ściągając zachodnich inwestorów i producentów – marki z Kraju Środka powinny stać się też coraz bardziej widoczne w Stanach i Europie (zwłaszcza w segmencie nowych smart-technologii).
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy