Unreal Engine 4 będzie miał ciężką przeprawę, by osiągnąć podobny sukces co Unreal Engine 3. Sprzedaż silników graficznych na pewno nie będzie w najbliższym czasie tak dochodowa jak na poprzedniej generacji ze względu na to, że sporo firm zainwestowało się w budowę własnych narzędzi (np. Electronic Arts, Ubisoft, Capcom, Square Enix). Epic Games ma jednak coś czego nie ma konkurencja – ogromne doświadczenie i już wyrobioną markę. I jak widać daje to efekty:
To co widzicie to prace francuskiego artysty skrywającego się za pseudonimem Koola. Jego projekty stworzone przy pomocy Unreal Engine 4 (był na stażu sponsorowanym przez Epic) zadziwiły wszystkich obserwatorów, pokazując poziom realizmu widziany dotąd na niewielu prezentacjach.
Największy szok wywołuje to, że rendery te wykonano na sprzęcie „konsumenckim”, dostępnym dla każdego z nas, a nie na super stacjach roboczych, z których korzystają graficy w studiach developerskich.
Jeżeli UE4 potrafi takie rzeczy to nie mogę się doczekać aż pierwsze duże gry stworzone w tej technologii w końcu zaczną się ukazywać.
źródło: unrealengine.com
3 Komentarze
Ciekawią mnie wymagania kart graficznych w grach zawierających Unreal Engine 4
Prawdopodobnie wtedy gry na komputerze wymrą i nastanie era "superkonsol". Czuje, jak stołek pod rynkiem gier pc coraz bardziej płonie z powodu piractwa.
Nie wymrą, ostatnie konsole to badziewie odnośnie sprzętu i nie zamierzam takie coś kupować.