Tworzenie gier nie jest już zarezerwowane tylko dla bogatych studiów developerskich. Dzięki takim przedsięwzięciom jak powstawanie darmowych silników niemal każdy kto potrafi choć trochę kodować (choć i to nie jest dziś potrzebne - tyle edytorów znajduje się na rynku) może stworzyć przyszły hit.
Szlaki w tej gałęzi rynku przecierało Unity Engine, kiedyś niepozorne, a dziś potężne narzędzie. Zobaczcie nowe demo (a właściwie kontynuację poprzedniego), który cały czas działa w czasie rzeczywistym i pokazuje moc tego narzędzia:
Już nawet nie będę się skupiał na tym ile detali widac na ekranie... widzieliście ten design? Cudownie byłoby ujrzeć grę w tym stylu.
żeby zrobić grę na unity trzeba Cascad kodowanie mieć w małym palcu. Gotowe edytory skrypty dadzą ci narzędzie tak prymitywne, że nawet nie spluniesz. Lepszą jakość oferują płatne kity, które bez znajomości kodowania zostaną zmarnowane.
Tak obszerne środowisko jak silnik gry to robota dla minimum 4 studentów i jeśli nie ma wśród nich jednego wybitnego "jajowca" to nigdy nie skończą żadnej gry.
Teraz jak chcesz możemy polemizować i przytaczać wybitniaki jak ostatnie "Salt and Sanktuary" (mityczne dwu osobowe studio) porównać do This War of Mine (11bit studios ok 30 osobowy zespół)
Idę Cascad w kierunku takim, ze tworzenie gier nigdy nie było zarezerwowane dla bogatych developerów, tylko dla fachowców.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
żeby zrobić grę na unity trzeba Cascad kodowanie mieć w małym palcu. Gotowe edytory skrypty dadzą ci narzędzie tak prymitywne, że nawet nie spluniesz. Lepszą jakość oferują płatne kity, które bez znajomości kodowania zostaną zmarnowane. Tak obszerne środowisko jak silnik gry to robota dla minimum 4 studentów i jeśli nie ma wśród nich jednego wybitnego "jajowca" to nigdy nie skończą żadnej gry.
Teraz jak chcesz możemy polemizować i przytaczać wybitniaki jak ostatnie "Salt and Sanktuary" (mityczne dwu osobowe studio) porównać do This War of Mine (11bit studios ok 30 osobowy zespół) Idę Cascad w kierunku takim, ze tworzenie gier nigdy nie było zarezerwowane dla bogatych developerów, tylko dla fachowców.