Overkill Software, studio odpowiedzialne za bardzo udaną grę Payday 2, zrezygnowało z idei odblokowywania zdobyczy za realną kasę.
Jako odpowiedź na ten pomysł, w serwisie Reddit powstało forum o nazwie "fuck you overkill", na którym fani gry mogli dać upust swojej złości.
"Kupiłem grę, kupiłem wszystkie DLC, które wypuszczali, zapłaciłem z góry za wszystkie dodatkowe opcje, żeby tylko wesprzeć grę, tak, żebyśmy wszyscy mogli w końcu dostać coś za darmo... a teraz mówicie mi, że muszę kupić 'wiertła', by móc odblokować sejfy mikrotransakcyjne, które pozwolą mi zwiększyć statystyki i dokonać kosmetycznych zmian na wyglądzie broni... ta, dzięki wielkie."
Także sekcja opinii o grze na Steam została zalana falą negatywnych wypowiedzi.
"WIĘCEJ DLC, BŁAGAM!!! JAK JA K***A NIENAWIDZĘ DZISIEJSZEGO PŁACENIA ZA ROZRYWKĘ W TEJ GRZE... to była taka świetna produkcja jeszcze rok temu... Ale teraz... szykujcie swoje $$$$"
"Absurdalne DLC, mikro transakcje, skiny podnoszące staty. Cała społeczność ciężko pracowała w tym roku żeby odblokować darmowy kontent. (...) Super prezent na urodziny Overkill. Gra była kiedyś świetna. (...) Nie polecam."
Studio Overkill przyjęło na klatę cały hejt, spowodowany zmianami modelu biznesowego. Wspomniane w jednym z cytatów wiertła są już dostępne dla każdego również w ramach normalnych zdobyczy w misjach, więc skiny do broni można, przy odrobinie wysiłku, zdobyć bez płacenia.
Najwyraźniej, twórcy będą musieli zrezygnować z większych premii w tym roku. :)
0 Komentarzy