Oprawa wizualna gry Tony Hawk’s Pro Skater 5 już w pierwotnej wersji nie robiła wielkiego wrażenia. Fani mówili o powrocie do ery konsoli PS2. Jak zatem zamaskować graficzne niedoskonałości? Studio Robomodo wybrało cel-shading – technikę renderingu nastawioną na „komiksowy” efekt. Cały patent nie wymaga wielkiej ingerencji w dotychczasowy build.
Premiera gry została zaplanowana na 29 września (konsole starej/nowej generacji). Developer nie mógł sobie pozwolić na głębsze – poważniejsze zmiany. Złośliwcy stwierdzają, że designerzy uzyskali... jeszcze gorszy efekt. Ponoć to zasługa czarnych kontur.
O gustach raczej się nie dyskutuje. Grafika rzadko decyduje o sukcesie gry. Zresztą popatrzmy na segment indie. Z drugiej strony Activision najpewniej zastosuje tu tradycyjną wycenę (przy tych 60$ każdy ma prawo oczekiwać najwyższej jakości). Miejmy nadzieję, że Tony Hawk’s Pro Skater 5 położy nacisk na grywalność – na atrakcyjne treści. I niech to one uzasadnią spory wydatek.
Źródło: VG247
0 Komentarzy