Tony Hawk’s Pro Skater 5 i zmiany w grafice

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Tony Hawk’s Pro Skater 5 i zmiany w grafice - gamedot.pl

Oprawa wizualna gry Tony Hawk’s Pro Skater 5 już w pierwotnej wersji nie robiła wielkiego wrażenia. Fani mówili o powrocie do ery konsoli PS2. Jak zatem zamaskować graficzne niedoskonałości? Studio Robomodo wybrało cel-shading – technikę renderingu nastawioną na „komiksowy” efekt. Cały patent nie wymaga wielkiej ingerencji w dotychczasowy build.

 

 

Premiera gry została zaplanowana na 29 września (konsole starej/nowej generacji). Developer nie mógł sobie pozwolić na głębsze – poważniejsze zmiany. Złośliwcy stwierdzają, że designerzy uzyskali... jeszcze gorszy efekt. Ponoć to zasługa czarnych kontur.

 

 

 

O gustach raczej się nie dyskutuje. Grafika rzadko decyduje o sukcesie gry. Zresztą popatrzmy na segment indie. Z drugiej strony Activision najpewniej zastosuje tu tradycyjną wycenę (przy tych 60$ każdy ma prawo oczekiwać najwyższej jakości). Miejmy nadzieję, że Tony Hawk’s Pro Skater 5 położy nacisk na grywalność – na atrakcyjne treści. I niech to one uzasadnią spory wydatek.

 

Źródło: VG247

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]