Crystal Dynamics jest kolejną firmą, która udowadnia, że programowanie na PlayStation 4 przebiega o wiele szybciej.
Ostatnio informowaliśmy, że Tomb Raider: Definitive Edition co prawda będzie pracować w rozdzielczości 1080p i wyświetlać masę efektów na ekranie, jednak odbędzie się to kosztem animacji. Gra miała śmigać w 30-stu klatkach na sekundę, teraz okazuje się że w wersji na PS4 developerom uda się osiągnąć płynne 60 fps-ów.
A co z Xboksem One? Na razie wciąż nie wiemy – wygląda więc na to, że skończy się na nieco gorszej (ale wciąż płynnej i stabilnej) animacji. Skoro premiera wypada już 31 stycznia to wątpliwe, by zdążono to jeszcze naprawić. Zmartwieni?
źródło: gematsu
1 Komentarz
Trzeba będzie przetestować. Chociaż nie jestem graczem, który zwraca uwagę na grafikę jednak póki co na PS4 brakuje "nextgenowych" gier więc mam nadzieję, że to będzie to!