Tomb Raider: Definitive Edition jednak płynne – na PS4

Mex - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Tomb Raider: Definitive Edition jednak płynne – na PS4 - gamedot.pl

Crystal Dynamics jest kolejną firmą, która udowadnia, że programowanie na PlayStation 4 przebiega o wiele szybciej.

 

Ostatnio informowaliśmy, że Tomb Raider: Definitive Edition co prawda będzie pracować w rozdzielczości 1080p i wyświetlać masę efektów na ekranie, jednak odbędzie się to kosztem animacji. Gra miała śmigać w 30-stu klatkach na sekundę, teraz okazuje się że w wersji na PS4 developerom uda się osiągnąć płynne 60 fps-ów.

 

A co z Xboksem One? Na razie wciąż nie wiemy – wygląda więc na to, że skończy się na nieco gorszej (ale wciąż płynnej i stabilnej) animacji. Skoro premiera wypada już 31 stycznia to wątpliwe, by zdążono to jeszcze naprawić. Zmartwieni?

 

 

źródło: gematsu

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

graba 10 lat temu

Trzeba będzie przetestować. Chociaż nie jestem graczem, który zwraca uwagę na grafikę jednak póki co na PS4 brakuje "nextgenowych" gier więc mam nadzieję, że to będzie to!

0 Odpowiedz
MexMex

Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]