Tomb Raider: Definitive Edition nie takie definitywne?

Mex - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Tomb Raider: Definitive Edition nie takie definitywne? - gamedot.pl

Producenci ze studia Crystal Dynamics donoszą, że Tomb Raider: Definitive Edition nie będzie technicznie perfekcyjną grą, przynajmniej nie tak bardzo jak moglibyśmy się spodziewać. Problem leży oczywiście w płynności animacji.

 

Okazuje się bowiem, że gra co prawda skorzysta z wielu nowych efektów, wzbogaci całe otoczenie o nowe elementy, pokaże inny model młodej Lary i będzie śmigać w rozdzielczości 1080p (1920 x 1080), jednak przedstawi całą akcję w 30 klatkach na sekundę.

 

Fani mogą poczuć się zdegustowani takim potraktowaniem – wielu z nich wierzyło pewnie, że wraz z przesiadką na PlayStation 3 i Xboksa One także animacja wskoczy na nowy poziom 60 fps-ów. Czy gra na tym straci przekonamy się o już niebawem, 31 stycznia, gdy Definitive Edition w końcu trafi do sprzedaży.

 

 

źródło: eurogamer.net

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

MexMex

Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]