Telewizyjne reklamy – tak koreański rząd walczy z uzależnieniem od gier

Cascad - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Telewizyjne reklamy – tak koreański rząd walczy z uzależnieniem od gier - gamedot.pl

W Korei Południowej (znanej też jako „kraj Starcrafta”) gry sieciowe są czymś więcej niż fenomenem, to już codzienność. Dlatego problem uzależnień od nich jest bardziej powszechny i zdecydowanie częściej spotykany – rząd przygotowuje więc co jakiś czas kampanie uświadamiające kiedy kończy się zabawa, a zaczyna problem.

 

Oto spot telewizyjny, pokazujący ludzi zatracających się w wirtualnym świecie i ostrzegający przed niebezpieczeństwami:

 

 

 

Co ciekawe to jego druga wersja, w oryginalnej była kontrowersyjna scena gdzie gracz atakuje starszą panią na ulicy (nie ma dźwięku – nie musicie nic regulować):

 

 

Wersja ta wywołała jednak tyle kontrowersji, że zdecydowano się na usunięcie sceny bicia tej kobiety i jej przerobienie… czego by jednak nie pisać to ciekawe w jakim punkcie znalazła się Korea Południowa, skoro przygotowuje takie spoty.

 

Oby do nas nigdy to nie dotarło.

 

 

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]