Sony przyznaje, że tegoroczna oferta przy konsoli PS4 jest dość skromna. Chodzi tu o pozycje ekskluzywne. Jednak z pewnymi sytuacjami po prostu trzeba sobie poradzić. Japońska korporacja stopniowo zwiększa inwestycje w dział związany z marką PlayStation. PS4 oraz gaming ma wyciągnąć Sony z kryzysu. Poślizgi wydawnicze są dla graczy sporym problemem. Producent konsol to rozumie, ale na pierwszym miejscu trzeba postawić jakość oferowanego produktu.
Andrew House (CEO dla Sony Computer Entertainment) nie ma wątpliwości, że warto postawić wielkie środki finansowe na PS4. To platforma, która w wielu krajach zabrała dla siebie 80% biznesu związanego z grami. Co więcej, następczyni PS3 jest silna także poza Europą. Jednak Stary Kontynent to prawdziwy bastion dla Sony – zatem trzeba analizować stosowne rynki i dopasowywać do nich inicjatywy. Co z Japonią? Tu kluczowa będzie kondycja SCE Japan Studio. Podmiot ten musi zachęcać krajowe studia do współpracy. Wtedy powstaną gry pokroju Bloodborne.
Sony na targach E3 2015 zorganizuje naprawdę dobrą konferencję. To będzie początek nowego procesu – procesu dostarczania wielkich rzeczy na PS4 (pokroju Bloodborne). Oczywiście nikt jeszcze nie mówi o wykorzystaniu pełnego potencjału tej platformy, ale z całą pewnością nie zabraknie dyskusji o największych zaletach PlayStation czwartej generacji.
Źródło: Dualshockers
0 Komentarzy