Ostatnie dni są pełne informacji na temat najnowszego Dooma. Wszystko przez zbliżające się wielkimi krokami E3, podczas których będziemy świadkami oficjalnej zapowiedzi najnowszej części „Zagłady”.
Zanim do tego dojdzie, zobaczcie jak miał wyglądać Doom, który został skasowany przez Bethesdę w 2013 roku. Podobno głównym powodem anulowania projektu była niska jakość finalnej wersji. Patrząc na materiał, który dostał się do internetu można się z tym zgodzić. Za wyciek odpowiedzialny jest były pracownik Blur Studio – Mark Bristol.
Materiał wygląda na klasyczne CGI, dlatego trudno jednoznacznie stwierdzić, jak miała wyglądać finalna wersja. Na filmie widać, że gracze po raz kolejny mieli przeciwstawić się zagładzie ludzkości. Trochę wybuchów, broni i masa nowych bohaterów, to miała być recepta na hit.
mefiGracz, który znalazł swoje miejsce między cyfrową rozrywką a światem rzeczywistym. Uzależniony od social media, naczelny hejter w redakcji. Uwielbia a jakby inaczej gry, książki, filmy. Kocha piłkę nożną, a czasami nawet nie zaśnie na skokach narciarskich
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy