Szef Ubisoftu twierdzi, że Assassin’s Creed Unity miało kilka błędów…

Mex - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Szef Ubisoftu twierdzi, że Assassin’s Creed Unity miało kilka błędów… - gamedot.pl

Jeżeli wiecie co się działo podczas premiery Assassin’s Creed Unity, a pewnie wiecie (dla pewności – gra była potwornie zabugowana) to wypowiedź prezesa Ubisoftu powinna was rozbawić. Yves Guillemot tak określił "trudności" w czasie premiery Unity:

 

Za każdym razem gdy zmienia się generacja konsol staramy się tworzyć silniki, które będą wykorzystywać w pełni moc nowych sprzętów. Podczas tworzenia Unity musieliśmy jednak całkowicie przebudować silnik gry i gdy to robiliśmy, w bólach, cały projekt uległ zmianie. W tym tytule nie wszystko było idealne w dniu premiery, ale za to mamy teraz bazę, która pomoże serii w przyszłości. 

 

No tak, „w tym tytule nie wszystko było idealne w dniu premiery” to jednak trochę mało – większość graczy nie było w stanie cieszyć się grą przez glitche i spadki animacji, ale nikt z Ubisoftu nie chce tego przyznać wprost. Naprawdę takie wypowiedzi są śmieszne gdy cały świat wie, że gra była zwyczajnie zepsuta i potrzeba było aż czterech patchy, by zaczęła dobrze działać. Po co te szopki?

 

Ale jak na złość Assassin’s Creed: Victory zapowiada się świetnie

 

 

źrodło: kotaku

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

MexMex

Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]