Szczegóły na temat Battalion 1944

Orzeł - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Szczegóły na temat Battalion 1944

Battalion 1944 to projekt, który został ufundowany przez społeczność graczy - w trzy dni zebrano tyle pieniędzy, ile twórcy ocenili jako kwotę wystarczającą do jej stworzenia.


W chwili obecnej projekt zebrał prawie 2,5 raza więcej, niż na początku planowano i twórcy obiecali, iż wykorzystają nadwyżkę do stworzenia "świetnych dodatków", które znajdą się w podstawowej grze.

 

"Nasz zespół pracował dzień i noc, by wprowadzić dodatki do projektu. Kiedy mówię 'pracował', to mam na myśli, że w ciągu 17 dni dodaliśmy całkowicie nowe funkcjonalności do gry, które możemy Wam pokazać. Nie tylko obiecaliśmy, zrobiliśmy to.


Niektóre z tych rzeczy zaplanowaliśmy już wcześniej, ale na część z nich wpadliśmy w trakcie pracy. Chcemy, żebyście zobaczyli, co kupujecie i na co dokładacie swoje pieniądze. Chcemy, byście wiedzieli, jak bardzo naszemu zespołowi i mnie osobiście zależy na tym, by społeczność fanów miała swój głos. Wobec tego, w nadchodzących dniach ogłosimy nasze dodatkowe cele i będziemy musieli ruszyć sprintem do mety.

 

Ostatnie dni tego kickstarterowego projektu muszą być ogromne, musimy się starać, tweetować, udostępniać, wspierać, lajkować, dokładać, zbierać i okazywać tyle wsparcia dla naszego projektu, ile tylko się da, żebyśmy wszyscy mogli być z niego dumni."


Poniżej znajdziecie ciekawe tweety, które przybliżą Wam pewne problemy techniczne, z którymi zmaga się zespół Bulkhead Interactive.

@Six7_Tango: czy celujecie w 60FPS na konsolach przy projekcie Battalion 1944?

@Brammertron: UE4 na XB1 i PS4 mają swoje ograniczenia, na które nie mamy żadnego wpływu. Ale zrobimy, co tylko się da. Być może będzie to poza naszym zasięgiem.

@Ozone_Plays: czy zrobicie coś w rodzaju Early Access na Xboksie One?

@Brammertron: Z pewnością to rozważymy! Nie mamy jeszcze pewności, ale bardzo byśmy chcieli i będziemy o tym rozmawiać z Microsoftem. Być może!

@KaWinNee: Siema Joe. Czy możesz mi coś powiedzieć o wsparciu celowania na konsolach? Pewnie będzie dość niskie, żeby oddzielić graczy przez wzgląd na umiejętności?

@Brammertron: hej! Nie pracowaliśmy jeszcze nad wsparciem celowania na konsolach. Będziemy to mieć, ale będzie raczej dostosowany do jak największej ilości graczy.

 

Źródło: wccftech.com

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]