• Strona główna
  • Newsy
  • System walki w hellblade? wiedźmin 3 połączony z metal gear rising: revengeance

System walki w HellBlade? Wiedźmin 3 połączony z Metal Gear Rising: Revengeance

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
System walki w HellBlade? Wiedźmin 3 połączony z Metal Gear Rising: Revengeance - gamedot.pl

Według materiału magazynu Games Master gra Hellblade (PS4, PC) w obecnej formie wygląda naprawdę obiecująco. Oczywiście nadal zauważamy problemy techniczne („czkawka” w animacji), ale Ninja Theory (DmC, Enslaved, Heavenly Sword) zaprezentowało solidny build. Widać, że brytyjski developer chce postawić na dość powolną eksplorację środowiska (zwracanie uwagi na detale, ukryty przekaz [fragmenty narracji]; styl Silent Hilla). Praca kamery przywołuje nam w pamięci choćby Resident Evil 4 (choć oczywiście broń palna została zastąpiona tradycyjnym ostrzem).

 

Sama walka jest dynamiczna. Podkreśla znaczenie bloku (wytrąca nieprzyjaciela z rytmu – czasami ogłusza), uniku i właściwego timingu (odwołano się do rzeczy widzianych w Wiedźminie 3). Dużo zależy od prawidłowego operowania lewą gałką. Chodzi to o odpowiedź na cios oponenta (najczęściej widzimy starcia z grupkami wrogów). Cały patent przypomina Metal Gear Rising: Revengeance.

 

Źródło: Gamesradar

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]