Kontrowersyjne wypuszczanie tytułów Nintendo na systemy mobilne przynosi firmie bardzo konkretne zyski. Niedawna premiera Super Mario Run na iOS (wersja Androidowa jeszcze się nie ukazała) wrzuciła na konto firmy 30 milionów dolarów w zaledwie dwa tygodnie. Nie jest to wynik jaki osiągnęło Pokemon Go - czyli 200 milionów w 32 dni - jednak mobilny debiut Pokemów okazał się być prawdziwym fenomenem, którego powtórzyć się zwyczajnie nie da.
Warto za to zauważyć, że przy cenie 9,99$ za pełną wersję i przy 90 milionach ściągnięć za Mariana w kieszeni zapłaciło zaledwie 3,4% klientów. Nie sądzę jednak, by komukolwiek z Nintendo to przeszkadzało bo Super Mario Run na pewno zdążył się już bardzo mocno zwrócić.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy