Twórcy Risena i Gothica omawiają nową grę

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Twórcy Risena i Gothica omawiają nową grę - gamedot.pl

Studio Piranha Bytes przedstawia swoje nowe dzieło. RPG Elex wzoruje się na markach Gothic, Risen, a jednocześnie otwiera się na nowe rzeczy, koncepcje. Obecny build został wykreowany na przestrzeni 18 miesięcy. Premiera ostatecznej wersji została zaplanowana na czwarty kwartał przyszłego roku.

 

Inne informacje:

 

  • Kamera przedstawia trzecioosobowe ujęcie.
  • Realia post-apokaliptyczne. Nie wszyscy ludzie mają dostęp do najlepszej technologii (przypomina to wątek z Horizon).
  • Wrogowie nie zdobywają doświadczenia – nie wbijają na kolejne levele.
  • Środowisko gry to jeden wielki kontynent. Jest on podzielony na zróżnicowane regiony (lasy, pustynie, bagna, mroźne tereny).
  • Plecak odrzutowy zostanie wykorzystany przez gracza.
  • Przygoda zawsze rozpoczyna się w tym samym miejscu.
  • Elex to substancja pochodząca z przestrzeni kosmicznej.
  • Elex zostanie „dostarczone” do świata gry przez meteoryt.
  • Kampania rozpoczyna się setki lat po wydarzeniu związanym z meteorytem.
  • Tajemnicza substancja zmienia faunę i florę.
  • Spożywanie Elex daje nam magiczne moce i zwiększa naszą siłę.
  • Elex jest też skojarzone ze skutkami ubocznymi. Nasza postać wyzbywa się emocji – tego co naprawdę ludzkie. Nasze działania zaczną bazować na logice – zachowujemy się jak maszyna/robot.
  • Osoba spożywająca Elex zostanie rozpoznana po kolorze skóry (biały/szary). Warto pamiętać, że niewłaściwe wykorzystanie substancji wygeneruje pewne mutacje.
  • Pojawia się system moralny, w którym unika się oczywistego podziału. Przyswajanie cech maszyny nie musi być czymś złym; normalny człowiek nie jest automatycznie łączony z lepszym wizerunkiem.
  • Elex jest postrzegane jako źródło mocy. Substancja może zostać wykorzystana jako paliwo do plecaka odrzutowego. Niektóre gildie potrafią zneutralizować skutki uboczne.
  • Uniwersum Star Wars to naturalne źródło inspiracji.
  • Nasza postać jest byłym dowódcą jednostki militarnej. Osobą, jaka często spożywa Elex. Tragiczny incydent sprawia, że bohater nie ma dostępu do substancji przez trzy tygodnie. Dlatego przygodę zaczynamy z postacią, jaka znów odczuwa ludzkie emocje. Wraca do cech normalnego człowieka.
  • Zwykli ludzie nie ufają naszemu bohaterowi (wojsko jest kojarzone z nieuzasadnioną agresją). W nowej formie trudno nam wrócić do starej kompanii.
  • Rozwój postaci bazuje na punktach nauki.
  • Pojawiają się różne frakcje. Trzeba uwzględniać tu różne relacje. Wsparcie jednej frakcji może wpłynąć na relacje z innymi grupami.
  • Na ten moment potwierdzono dwie frakcje (ostatecznie będą trzy): Duchownych – potępiających/odrzucających Elex i Banitów (coś jak Mad Max).
  • Kradzież w wielu przypadkach powiązana jest z nieodwracalnymi konsekwencjami. Podobnie jest z uśmiercaniem postaci niezależnych.
  • Gracz ma swoją bazę.
  • Pojawiają się opcje romansowe.
  • Platformy docelowe – PC, PS4, XOne.

 

Źródło: DSOGaming

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

Seven 8 lat temu

Pomysły brzmią interesująco

0 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]