Dotychczasowa sprzedaż Torment: Tides of Numenera według danych SteamSpy prezentuje się bardzo przeciętnie. Od lutowego debiutu grę nabyło ledwie 150 tysięcy fanów, co jest wynikiem gorszym od chociażby Pillars of Eternity (1,35 mln kopii).
Do tych statystyk odniósł się szef studia odpowiedzialnego za produkt - Brian Fargo. W wywiadzie dla PCGamesN przyznał, że Tourment rozszedł się poniżej zakładanego poziomu. Powodów jest kilka, a część z nich zespół bierze na klatę (brak obiecanej przed premierą dodatkowej zawartości). Innym jest dużal liczba dialogów w które trzeba się wczytywać godzinami i które źle ogląda się na streamach. Swoje zrobił także średni system walki.
Jednak Fargo wierzy, że prędzej czy później uda im się osiągnąć sukces. Pomóc w tym ma m.in. udostępniona tydzień przez parę dni wersja próbna.
Porażka ich ostatniego dziecka ma wpłynąć na gameplay Wastelanda 3 w którym liczba tekstów zostanie znacznie ograniczona.
0 Komentarzy