• Strona główna
  • Newsy
  • Sony, microsoft i nintendo zawalczą o miliard nowych użytkowników – konsole wchodzą do chin!

Sony, Microsoft i Nintendo zawalczą o miliard nowych użytkowników – konsole wchodzą do Chin!

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Sony, Microsoft i Nintendo zawalczą o miliard nowych użytkowników – konsole wchodzą do Chin! - gamedot.pl

Mimo iż donosiliśmy o tym już rok temu, dopiero teraz sprawy nabrały pożądanego tempa. 

 

Obecnie nie tylko na terenie strefy wolnego handlu w Szanghaju zagraniczne firmy mogą tworzyć i rozprowadzać swoje produkty, co oznacza, że takie korporacje jak Sony, Nintendo czy Microsoft śmiało mogą promować swe konsole w Chinach. Innymi słowy największy rynek graczy na świecie stanął otworem przed branżowymi gigantami.

 

Sony już skomentowało, że to dla nich świetna wiadomość. Producenci Xboksa One i Wii U jeszcze nie zabrali głosu w tej sprawie… Jest jednak o co się bić bo szacowana wartość chińskiego rynku gier na 2015 rok wynosi 22,2 miliarda dolarów. A wartość ta będzie przez najbliższe lata tylko rosnąć.

 

Pytanie tylko czy uda się przełamać barierę kulturową. Chińczycy wolą wspierać własne firmy i produkty wycelowane specjalnie w ich gusta. Trudno też pominąć fakt, że przez polityczną sytuację (obecną i tą z przeszłości) mogą mieć dystans do produktów wielkich japońskich i amerykańskich korporacji.

 

Mimo to, na pewno nikt nie odpuści prób zdobycia ich rynku. Można na tym zbyt wiele wygrać, by nie podjąć żadnej próby.

 

 


źródło: wallstreetjournal
zdjęcie: universitypost.dk

 

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]