Starszy producent Brian Chambers w wywiadzie dla Kotaku uspokoił graczy, mówiąc że Ryse: Son of Rome na PC będzie dobrze wykonaną konwersją, a nie kiepskiej jakości portem.
Pan Chambers przyznał, że prace nad konwersją trwają już od wielu miesięcy, a Crytek dba o to, by produkt korzystał z całej mocy blaszaków. Ryse: Son of Rome ma korzystać z rozdzielczości 4K i supersamplingu. Wersja PC będzie posiadać odpowiednio dostosowane i ulepszone UI, a także jak najwięcej opcji graficznych.
Kolejnym argumentem przemiawiającym za jakością pecetowego portu Ryse powinno być to, że tytuł zostanie od razu wydany ze wszystkimi dotychczas wyprodukowanymi dodatkami DLC.
Faktem jest, że plotki o problemach finansowych firmy nie pojawiły się znikąd, ale akurat studio odpowiedzialne za pecetowe Ryse: Son of Rome nie było dotknięte przez jakiekolwiek zmiany w sposobie działania firmy. Wychodzi na to, że jednak możemy odetchnąć z ulgą.
Źródło: gamespot.com
2 Komentarze
Na pewno sprawdzę.
Na pewno sprawdzę.