Titanfall 2, kontynuacja sieciowej strzelanki z mechami od Respawn Entertainment, doczeka się zmian w swoim trybie multiplayer – poinformował producent w obszernym poście na oficjalnej stronie gry. Twórcy wzięli sobie do serca odzew graczy i to już po pierwszym weekendzie otwartej bety, a przecież za parę dni kolejna porcja testów. Na szczęście zmiany jakie studio ma zamiar wprowadzić są marginalne, więc nie ma powodów do obaw, że gra zmieni swoją koncepcję z dnia na dzień. Będą to bardziej ostatnie szlify, podkręcanie lub poluźnianie śruby, a nie zwroty o 180 stopni. Poprawie ma ulec prędkość pilotów biegających po ścianach, podczas testów z niewiadomych przyczyn podczas łączenia tych manewrów gracz zwalniał co czyniło z niego łatwy cel. Wielu graczy skarżyło się, że w odróżnieniu od poprzedniczki, w Titanfall 2 ciężko jest zdobyć tytułowego mecha i zasiąść za jego sterami. Wymagania, które trzeba spełnić, żeby zamówić go na pole bitwy mają zostać zmniejszone do tego stopnia, żeby każdy z graczy w trakcie jednej rundy mógł go wezwać chociaż raz. Oprócz tego Respawn ma zamiar zmniejszyć obrażenia niektórych broni względem Tytanów.
Oczywiście to nie jedyne elementy rozgrywki, które ulegną poprawie, jednak dopiero po nadchodzącej drugiej fazie beta testów w ten weekend dostaniemy pełną listę zmian jakie ma zamiar wprowadzić do swojej gry Respawn Entertainment, żeby w momencie premiery (28 października) wszystko było jak należy.
Źrodło: Titanfall.com
0 Komentarzy