Czarny Piątek i inne wyprzedaże minionego weekendu przypadają na dobry okres dla korporacji Sony. Nieoficjalnie mówi się o ponad dwóch milionach sprzedanych konsol PS4. Rzecz jasna pewna część tej wartości to egzemplarze w wersji „Pro”.
Napisałem nieoficjalnie, bo wiadomość obwieszczająca spektakularny sukces została usunięta (pozostał tylko zrzut ekranowy) – najwidoczniej Sunny Sanghera wyjawił informację bez wcześniejszej autoryzacji. Wspomniana osoba jest jednym z liderów brytyjskiego oddziału firmy Ubisoft. Samo Sony nie komentuje przedstawionych danych. Cóż to typowa praktyka japońskiego giganta – czytaj odcinanie się od wszelkich plotek, spekulacji.
PS4 bez wątpienia pomógł pozytywny odbiór gry Watch_Dogs 2. Owa produkcja zebrała masę wysokich ocen. Widać, że marka ewolucje w dobrą stronę. Często wspomina się o eliminacji wad, które wrzucały pierwszą część do grona średniaków.
Stosowny bundle zapewne sprzedawał się jak ciepłe bułeczki (promocja na Czarny Piątek pokroju: Slim 500GB + WD2 za 250 funtów – oszczędność na poziomie 35£). Swoje też zrobił marketing (polska wersja spotu powyżej) wskazujący na idealny zestaw.
0 Komentarzy