Przyszłość marki Borderlands? Gearbox spróbuje zupełnie nowych rzeczy

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Przyszłość marki Borderlands? Gearbox spróbuje zupełnie nowych rzeczy - gamedot.pl

Od dłuższego czasu wiemy, że Matthew Armstrong (główny kreator) już nie będzie troszczyć się o przyszłość marki Borderlands. Czy dzieje się coś złego? Gearbox Software utrzymuje, że ludzie czasami wyrażają chęć poszukiwania kolejnych wyzwań – po osiągnięciu wielkiego sukcesu. Trzeba pamiętać, że IP nie jest zależne od jednej osoby. Deweloping to wysiłek zespołowy. Randy Pitchford (CEO) już zaprasza utalentowane osoby do współpracy.

 

Gearbox chce próbować całkowicie nowych rzeczy, a jednocześnie spełniać oczekiwania fanów (utrzymanie tego, co ulubione). Oczywiście to trudne zadanie. Świeży materiał musi funkcjonować na fundamencie zbudowanym z cech poprzednich części. Pitchford wierzy, że cały proces ostatecznie zakończy się handlowym sukcesem.

 

Ostatnie lata pokazały, że studio Gearbox potrzebuje swobody. Wtedy osiągane wyniki są najlepsze. Czasami trzeba postawić na nowe koncepcje, oryginalność. Dla przykładu: developer musiał porzucić markę Brothers in Arms, by dać życie innemu projektowi. Rzecz jasna podjęto wielkie ryzyko, stworzono konflikt interesów (Ubisoft miał inne plany). Dziś już wiemy, że amerykańska ekipa podjęła właściwą decyzję.

 

Źródło: Gamesindustry.biz

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]