Promocja Destiny i Red Bulla obiektem ataku złodziei

Parsec - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Promocja Destiny i Red Bulla obiektem ataku złodziei - gamedot.pl

Od jakiegoś czasu promocja Destiny i Red Bulla jest jedną z ciekawszych kampanii marketingowych ostatnich tygodni. Wiele osób chce uzyskać dostęp do specjalnego DLC ukrytego w opakowaniach chyba najpopularniejszego energetyka na świecie.

 

Jak się okazuje, kod promocyjny można łatwo wygenerować samemu bez zakupu napoju... Problem nie byłby taki poważny, gdyby nie fakt, że taki kod znajduje się na puszce, którą ktoś może kupić. Ciekawe, jak zareagują kupujący, gdy ich ciąg znaków okaże się błędny.

 

To bardzo zły PR dla Red Bulla – nie tylko przyciągają grono nastolatków do produktu, ale także nie potrafią wywiązać się z umowy.  

 

 

źródło: Vg247

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

REDmartinesart 8 lat temu

Ciekawe co na to posłanka Małgorzata Niemczyk, czy zareagowała? Raczej nie, a tu chodzi przecież o prawdziwy produkt. W przypadku gier, spożywanie chipsów i popijanie colą można ukazać z konsekwencjami co w takim san andreas było czynione i kończyło się otyłością głównego bohatera. Zastanawia mnie to szczerze.

1 Odpowiedz
ParsecParsecMiłość do gier PC-towych wyssał z mlekiem matki. Amator gier wszelakich, a w szczególności gier ekonomicznych i Guild Wars. Początkujący badacz kultury graczy komputerowych, ale tylko po godzinach i przy dobrym piwie.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]