Projektant Payday 2 porzuca Overkill

Filip 'Sirmann' Jankowski - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Projektant Payday 2 porzuca Overkill - gamedot.pl

David Goldfarb, główny projektant robiącej furorę kooperacyjnej gry gangsterskiej PayDay 2, postanowił odejść ze szwedzkiego studia Overkill Software, dla którego pracował. Twórca takich gier, jak Battlefield: Bad Company 2 oraz Battlefield 3 zamierza założyć własne studio w rodzimym Sztokholmie.

 

W wywiadzie dla Polygonu Goldfarb stwierdził:

 

W pewnym momencie już wiedziałem, że zawsze chciałem zrobić coś po swojemu. Nieważne, z kim pracuję: [moim] marzeniem nigdy nie było tworzenie gier innych ludzi i nie liczy się, jak one są dobre.

 

Co twórca PayDay 2 zamierza robić w przyszłości? Zaczyna od zaprzeczeń:

 

Żadnych MOBA, zadnych komiksowych dzieł, żadnego pixel artu. To są rzeczy, których nie zrobię. Nie ma co prawda z nimi nic złego, są świetne, tylko że nie chcę mieć z nimi wspólnego. [...] Uwielbiam gry fabularne, dlatego zrobię jedną taką.

 

Kolejni twórcy gier porzucają sektor AAA branży w celu poszukiwania nowego rozdziału w życiu. 3 lipca, tym razem z wytwórni Bilzzard, odszedł Rob Pardo, inny doświadczony i sfrustrowany projektant znany z takich dzieł jak StarCraft Warcraft III.

 

Źródło: polygon.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

Filip 'Sirmann' JankowskiFilip 'Sirmann' Jankowski

Weteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]