David Goldfarb, główny projektant robiącej furorę kooperacyjnej gry gangsterskiej PayDay 2, postanowił odejść ze szwedzkiego studia Overkill Software, dla którego pracował. Twórca takich gier, jak Battlefield: Bad Company 2 oraz Battlefield 3 zamierza założyć własne studio w rodzimym Sztokholmie.
W wywiadzie dla Polygonu Goldfarb stwierdził:
W pewnym momencie już wiedziałem, że zawsze chciałem zrobić coś po swojemu. Nieważne, z kim pracuję: [moim] marzeniem nigdy nie było tworzenie gier innych ludzi i nie liczy się, jak one są dobre.
Co twórca PayDay 2 zamierza robić w przyszłości? Zaczyna od zaprzeczeń:
Żadnych MOBA, zadnych komiksowych dzieł, żadnego pixel artu. To są rzeczy, których nie zrobię. Nie ma co prawda z nimi nic złego, są świetne, tylko że nie chcę mieć z nimi wspólnego. [...] Uwielbiam gry fabularne, dlatego zrobię jedną taką.
Kolejni twórcy gier porzucają sektor AAA branży w celu poszukiwania nowego rozdziału w życiu. 3 lipca, tym razem z wytwórni Bilzzard, odszedł Rob Pardo, inny doświadczony i sfrustrowany projektant znany z takich dzieł jak StarCraft i Warcraft III.
Źródło: polygon.com
0 Komentarzy