Premiera PS4 położyła PlayStation Network

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Premiera PS4 położyła PlayStation Network - gamedot.pl
Amerykanie i Kanadyjczycy tłumem ruszyli do sklepów po swoje egzemplarze PlayStation 4, zaowocowało to przeciążeniem usługi sieciowej Sony.
 
Innymi słowy – PSN przestał działać, nie mogąc obsłużyć setek tysięcy ściągnięć pierwszej aktualizacji sprzętu. PlayStation 4 tuż po podłączeniu do Internetu powinno bowiem pobrać plik wielkości 308 MB, który odblokowuje w konsoli m.in. opcję remote play (przerzucanie gry na ekran PS Vita), granie przez sieć, dzielenie się swoimi gameplayami i korzystanie z party chata. Niestety, w chwili obecnej mało komu udało się go pobrać.
 
Sony oczywiście przeprasza wszystkich mających problemy i dokłada wszelkich starań do jak najszybszego naprawienia sytuacji. 
 
To ciekawe, że serwery nie były gotowe na premierę PlayStation 4, planowaną przecież od miesięcy – takie rzeczy nie powinny się przecież dziać w przypadku tak kluczowego wydarzenia.
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]