Pierwszy poziom z Castlevanii odtworzony w Unreal Engine

Piechol - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

Kultowe gry sprzed kilkudziesięciu lat (jak ten czas leci) nie wyglądają już tak atrakcyjnie dla współczesnych graczy przyzwyczajonych do graficznych fajerwerków. Dlatego mimo tego, że gry pokroju Super Metroid, Legend of Zelda czy Castlevania są po prostu świetne, to nie można liczyć na to, że ktoś się nad nimi pochyli. Inaczej moim zdaniem sprawa wyglądałaby gdyby dostosować ich szatę graficzną do naszych czasów. Tak właśnie stało się z pierwszym poziomem z Castlevanii, który jeden z fanów postanowił odtworzyć w Unreal Engine. Efekt jest naprawdę ciekawy, jednak nie spodziewałbym się, że z tego projektu coś wyjdzie. Nie dość, że twórca nie ma jakichkolwiek praw do własności intelektualnej Konami, to jeszcze stworzył kampanię na Kickstarterze, która miała pomóc mu zebrać pieniądze na finalizację całego projektu. A to zawsze wzbudza zainteresowanie prawników, kiedy ktoś próbuje zarobić choćby centa na czyjejś twórczości… Więc pewnie poziom, który można jeszcze teraz pobrać z Sieci długo tam nie pobędzie, więc spieszcie się!

 

 

Źródło: YouTube.com

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

PiecholPiecholGra odkąd pamięta. Prawdziwy pasjonat gier wideo. Bardziej narratywista, niż ludolog, jednak nie przejdzie obojętnie obok żadnej gry wartej uwagi. Fanboy konsol wszelakich, sporadycznie grywa też na innych sprzętach. Marzy o tworzeniu gier.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]