BioWare wypuścił wczoraj nową aktualizację do Mass Effect: Andromeda oznaczoną numerkiem 1.06. Trzeba przyznać liczba zmian jest dość spora.
Przede wszystkim poprawiono ogólną wydajność gry i parę błędów związanych z multiplayerem.
Tak prezentuje się lista zmian:
- Poprawione działanie i stabilność.
- Poprawiono czytelność podpisów, wprowadzono w nich poprawki.
- Wprowadzono różne ulepszenia scenek filmowych.
- Usunięto problemy z zacinaniem się animacji postaci gracza, kiedy ta skakała lub wielokrotnie zmieniała kierunek ruchu.
- Zwiększono liczbę dopuszczalnych autozapisów.
- Maksymalny poziom Nexusa zwiększony do 29.
- Usunięto błąd powodujący przekazywanie przez SAM-a informacji o nowym e-mailu również w sytuacjach, kiedy takowego nie było.
- Opcje rozmów nie będą już wyszarzone, kiedy dostępna jest nowa zawartość.
- Usunięto błędy w trybie jednoosobowym i wprowadzono poprawki wrogów, pancerzy, uzbrojenia, sprzedawców, modów, sterowania i dodatkowych opcji graficznych.
- Poprawiono zrównoważenie trybu jednoosobowego na wyższych poziomach trudności.
- Usunięto błędy w misjach i eksploracji trybu jednoosobowego.
- Dostosowano zrównoważenie trybu online w zakresie mocy, ulepszeń, statystyk postaci, uzbrojenia, wrogów i misji.
- Przedmioty specjalne nie przechodzą do Nowej gry+.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podpisy nie pojawiały się podczas oczekiwania na koło dialogowe, jeśli wyłączono podpisy.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować wyzerowanie PZA wszystkich planet oprócz Kadary.
- Handlarze sprzedają teraz ulepszenia wpływające na rodzaj ostrzału danej broni.
- Handlarze bronią i pancerzami mają teraz towar po osiągnięciu przez gracza poziomu 61.
- Napierśniki mają teraz ograniczenia poziomu.
- Przedmioty premiowe – takie jak pancerz Pioniera – można teraz rozbierać na części.
- Fuzyjny mod oporu przestaje dawać obrażenia przy unikach po zdjęciu go.
- Poprawiono czułość drążków sterujących.
- Naprawiono problem z przenikaniem w powszedniej kurtce Sary Ryder.
- W opcjach graficznych dodano możliwość włączenia lub wyłączenia rozmycia w ruchu i głębi ostrości.
- Naprawiono błąd powodujący, że WI Porzuconych przestaje atakować.
- Turbodoładowanie nie zużywa zapasu amunicji w broni z ulepszeniem “Klasyczny odprowadzacz ciepła”.
- Naprawiono interakcję z datapadem w misji “Poszukaj skradzionego rdzenia napędu”.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający ożywienie członka drużyny zabitego przez biesa w lokalizacji 2.
- Wymiana martwego członka drużyny w czasie wyboru wyposażenia nie powoduje już jego trwałej śmierci.
- Kolejka na Nexusie działa teraz podczas misji “Rendez-vous z Nexusem”, nawet jeśli gracz nie ukończył prologu.
- Naprawiono błąd umożliwiający nawiązanie romansu zarówno z Corą, jak i z Peebee.
- Naprawiono błąd umożliwiający nawiązanie romansu zarówno z Vetrą, jak i z Peebee.
- Wybranie ścieżki na lewo w lochu na Havarl nie blokuje już postępów w misji “Skaner Porzuconych”.
- Naprawiono błąd powodujący, że przeciwnicy na H-047C mogą utknąć w skale, przez co nie można ich zabić.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający ukrycie hełmu postaci gracza po ukończeniu misji “Arka Natanus”.
- Naprawiono misję “Opracowanie tarcz do Nomada”.
- Naprawiono problemy ze zdrowiem nogi Architekta uniemożliwiające ukończenie walki.
- Misja “Częstotliwość” nie jest już zablokowana, jeśli gracz opuści teren po przeskanowaniu meteorytu.
- Misja “Zaginiony zespół badawczy” nie jest już zablokowana, jeśli Ryder zabije Architekta przed osiągnięciem celów.
- Opuszczenie Nomada, który wypada poza dozwolone granice, nie powoduje już nieskończonego wyświetlania ekranu wczytywania.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zmianę przypisania skoku Nomada.
- Naprawiono błąd powodujący, że Cora powoli opadała na ziemię po szarży na przeciwnika w powietrzu.
- Poprawiono działanie gry na Eos podczas zbliżania się lub przenoszenia się szybką podróżą do Prodromos.
- Wczytanie autozapisu nie zablokuje postępów po napotkaniu kettów w pobliżu stacji przekaźnikowej w lokalizacji 1.
- Usunięto przelatywanie postaci gracza przez Tempesta po wczytaniu autozapisu w kosmosie.
- Zmniejszono koszt wyposażenia oddziałów szturmowych i zwiększono jego skuteczność.
- Domyślne imię postaci gracza może teraz zostać przeniesione do Nowej gry+.
- PC – naprawiono błąd powodujący automatyczne wybieranie opcji dialogowych przy grze klawiaturą i myszą.
- PC – wprowadzono poprawki wyświetlania przy grze w różnych rozdzielczościach.
- PS4 – naprawiono awarię gry występującą, kiedy główne menu jest otwarte dłużej niż dwie minuty.
- PS4 – naprawiono awarię gry występującą podczas powrotu z trybu online do głównego menu.
Tryb online
- Naprawiono błąd powodujący wielokrotne kucanie postaci gracza podczas interakcji z urządzeniem.
- Zmarła postać gracza nie przelatuje już przez podłogę po ataku ascendenta w strefie ewakuacyjnej bazy ogniowej Lodołamacz.
- Wprowadzono poprawki zmniejszające opóźnienia u graczy i hostów.
0 Komentarzy