Patch 1.06 do Mass Effect: Andromeda dostępny do pobrania

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Patch 1.06 do Mass Effect: Andromeda dostępny do pobrania - gamedot.pl

 

 

BioWare wypuścił wczoraj nową aktualizację do Mass Effect: Andromeda oznaczoną numerkiem 1.06. Trzeba przyznać liczba zmian jest dość spora.

Przede wszystkim poprawiono ogólną wydajność gry i parę błędów związanych z multiplayerem.

Tak prezentuje się lista zmian:

 

  • Poprawione działanie i stabilność.
  • Poprawiono czytelność podpisów, wprowadzono w nich poprawki.
  • Wprowadzono różne ulepszenia scenek filmowych.
  • Usunięto problemy z zacinaniem się animacji postaci gracza, kiedy ta skakała lub wielokrotnie zmieniała kierunek ruchu.
  • Zwiększono liczbę dopuszczalnych autozapisów.
  • Maksymalny poziom Nexusa zwiększony do 29.
  • Usunięto błąd powodujący przekazywanie przez SAM-a informacji o nowym e-mailu również w sytuacjach, kiedy takowego nie było.
  • Opcje rozmów nie będą już wyszarzone, kiedy dostępna jest nowa zawartość.
  • Usunięto błędy w trybie jednoosobowym i wprowadzono poprawki wrogów, pancerzy, uzbrojenia, sprzedawców, modów, sterowania i dodatkowych opcji graficznych.
  • Poprawiono zrównoważenie trybu jednoosobowego na wyższych poziomach trudności.
  • Usunięto błędy w misjach i eksploracji trybu jednoosobowego.
  • Dostosowano zrównoważenie trybu online w zakresie mocy, ulepszeń, statystyk postaci, uzbrojenia, wrogów i misji.
  • Przedmioty specjalne nie przechodzą do Nowej gry+.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podpisy nie pojawiały się podczas oczekiwania na koło dialogowe, jeśli wyłączono podpisy.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować wyzerowanie PZA wszystkich planet oprócz Kadary.
  • Handlarze sprzedają teraz ulepszenia wpływające na rodzaj ostrzału danej broni.
  • Handlarze bronią i pancerzami mają teraz towar po osiągnięciu przez gracza poziomu 61.
  • Napierśniki mają teraz ograniczenia poziomu.
  • Przedmioty premiowe – takie jak pancerz Pioniera – można teraz rozbierać na części.
  • Fuzyjny mod oporu przestaje dawać obrażenia przy unikach po zdjęciu go.
  • Poprawiono czułość drążków sterujących.
  • Naprawiono problem z przenikaniem w powszedniej kurtce Sary Ryder.
  • W opcjach graficznych dodano możliwość włączenia lub wyłączenia rozmycia w ruchu i głębi ostrości.
  • Naprawiono błąd powodujący, że WI Porzuconych przestaje atakować.
  • Turbodoładowanie nie zużywa zapasu amunicji w broni z ulepszeniem “Klasyczny odprowadzacz ciepła”.
  • Naprawiono interakcję z datapadem w misji “Poszukaj skradzionego rdzenia napędu”.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający ożywienie członka drużyny zabitego przez biesa w lokalizacji 2.
  • Wymiana martwego członka drużyny w czasie wyboru wyposażenia nie powoduje już jego trwałej śmierci.
  • Kolejka na Nexusie działa teraz podczas misji “Rendez-vous z Nexusem”, nawet jeśli gracz nie ukończył prologu.
  • Naprawiono błąd umożliwiający nawiązanie romansu zarówno z Corą, jak i z Peebee.
  • Naprawiono błąd umożliwiający nawiązanie romansu zarówno z Vetrą, jak i z Peebee.
  • Wybranie ścieżki na lewo w lochu na Havarl nie blokuje już postępów w misji “Skaner Porzuconych”.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przeciwnicy na H-047C mogą utknąć w skale, przez co nie można ich zabić.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający ukrycie hełmu postaci gracza po ukończeniu misji “Arka Natanus”.
  • Naprawiono misję “Opracowanie tarcz do Nomada”.
  • Naprawiono problemy ze zdrowiem nogi Architekta uniemożliwiające ukończenie walki.
  • Misja “Częstotliwość” nie jest już zablokowana, jeśli gracz opuści teren po przeskanowaniu meteorytu.
  • Misja “Zaginiony zespół badawczy” nie jest już zablokowana, jeśli Ryder zabije Architekta przed osiągnięciem celów.
  • Opuszczenie Nomada, który wypada poza dozwolone granice, nie powoduje już nieskończonego wyświetlania ekranu wczytywania.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zmianę przypisania skoku Nomada.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Cora powoli opadała na ziemię po szarży na przeciwnika w powietrzu.
  • Poprawiono działanie gry na Eos podczas zbliżania się lub przenoszenia się szybką podróżą do Prodromos.
  • Wczytanie autozapisu nie zablokuje postępów po napotkaniu kettów w pobliżu stacji przekaźnikowej w lokalizacji 1.
  • Usunięto przelatywanie postaci gracza przez Tempesta po wczytaniu autozapisu w kosmosie.
  • Zmniejszono koszt wyposażenia oddziałów szturmowych i zwiększono jego skuteczność.
  • Domyślne imię postaci gracza może teraz zostać przeniesione do Nowej gry+.
  • PC – naprawiono błąd powodujący automatyczne wybieranie opcji dialogowych przy grze klawiaturą i myszą.
  • PC – wprowadzono poprawki wyświetlania przy grze w różnych rozdzielczościach.
  • PS4 – naprawiono awarię gry występującą, kiedy główne menu jest otwarte dłużej niż dwie minuty.
  • PS4 – naprawiono awarię gry występującą podczas powrotu z trybu online do głównego menu.

Tryb online

  • Naprawiono błąd powodujący wielokrotne kucanie postaci gracza podczas interakcji z urządzeniem.
  • Zmarła postać gracza nie przelatuje już przez podłogę po ataku ascendenta w strefie ewakuacyjnej bazy ogniowej Lodołamacz.
  • Wprowadzono poprawki zmniejszające opóźnienia u graczy i hostów.

 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]