O pogodzie i efektach świetlnych w The Division. Informacje i krótki gameplay

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
O pogodzie i efektach świetlnych w The Division. Informacje i krótki gameplay - gamedot.pl

Gra Tom Clancy’s The Division jednak nie dała o sobie zapomnieć. I dobrze! Studio odpowiedzialne za ambitny projekt omawia system oświetlenia, a także efekty pogodowe. Fragmenty gameplay'u (wersja alpha, konsola XOne) prezentują się naprawdę kusząco. Co warte podkreślenia Ubisoft Massive nie skupia się tylko i wyłącznie na podstawowym znaczeniu wizualizacji.

 

Wspomniana dynamiczna pogoda, a nawet oświetlenie może wpływać w realny sposób na rozgrywkę. Choćby śnieżna zawierucha ograniczy widoczność – będzie znaczącym utrudnieniem dla nas i naszych oponentów. Developer stawia na pełne i wiarygodne odwzorowanie.

 

Mamy tu systemy, które wpływają na charakterystykę otoczenia i zachowanie postaci niezależnych. Nikt nie zapomina o porze dnia – to ona ustala aktualny wzorzec dla wprowadzanego oświetlenia. Drobne niuanse tworzą wspaniałe widoki, a przestrzeń szykowana dla The Division ożywa.

 

Lead Environment Artist Benedikt Podlesnigg zwraca uwagę na rolę sztucznego oświetlenia. Nocną porą to właśnie oświetlenie może wskazywać nam pewne miejsca (zwracać uwagę – nie tylko naszą). Natomiast inne przestrzenie będą zupełnie zaciemnione. Mrok + niekorzystne warunki pogodowe? To bez wątpienia ciekawa mieszanka.

 

 

Pojedyncza misja może dostarczyć nam odmienne zestawy doznań. Gdy ów quest rozgrywamy w ciągu dnia, to po prostu pewne sytuacje mogą być powiązane z mniejszym wyzwaniem. Rzecz jasna wszystko jest tu dynamiczne, dlatego gracze często będą szukać schronienia w budynkach. Będą czekać na lepsze warunki pogodowe itd..

 

Źródło: tomclancy-thedivision.ubi.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]