Mimo początkowych problemów, z jakimi zmagali się pierwsi kupujący tę grę (3 krotne przesuwanie godziny premiery, problemy z serwerami, okropna optymalizacja), w przeciągu miesiąca urosła ona do miana jednej z najlepszych gier survivalowych dostępnych na rynku.
Nie jest zaskakujące zatem, że zainteresowali się nią moderzy, których wsparli sami twórcy - udostępniając do gry mody wspierane przez Steam Workshop. Teraz, lekko ponad miesiąc od premiery, mamy tego pierwsze dojrzałe owoce.
Moder o pseudonimie Kimmykix, przed kilkoma dniami, udostępnił do pobrania zupełnie nową mapę usytuowaną na kilku, większej oraz mniejszej wielkości, wyspach. Całość mapy to około 65 kilometrów kwadratowych i od podstawowego terenu oferowanego przez grę projekt Kimmykix`a różni się przede wszystkim poziomem trudności. W wodach, które musimy przepłynąć by dotrzeć do następnych wysyp, czai się mnóstwo dziadków dzisiejszych rekinów, dinozaurów z gatunku Megalodon, a gra niestety nadal nie oferuje możliwości budowy łodzi. Wspomnieć też trzeba o wytrzymałości naszej postaci, która spada dosyć szybko, gdy próbujemy przepłynąć z brzegu na brzeg.
Równolegle do projektu Kimmykixa powstaje także Twin Peaks Dino Mod, który oferuje nam małą i spokojną mapkę usytuowaną na trzech, stosunkowo niewielkich, wyspach. Poza samą mapą modyfikacja ta dodaje także nowy gatunek dinozaura - Zillę - który swoim wyglądem budzi dużo skojarzeń z filmową Godzillą.
Obecnie ARK: Survival Evolved oferuje ledwie garstkę modów, ale wydaje się, że to tylko kwestia tygodni zanim kolejne ujrzą światło dzienne.
0 Komentarzy