Karl Magnus Troedsson, menadżer DICE potwierdza dopracowanie walki wręcz w remake’u Mirror’s Edge:
„Pierwsza gra skupiała się na odwzorowaniu ruchów postaci w widoku FPP, teraz chcemy się skupić również na pokazaniu walki i zdefiniowaniu jej na nowo.”
Dla fanów może to być straszna wiadomość gdyż jedną z najsilniejszych stron Mirror’s Edge było właśnie to, że wszystkie elementy gry były podporządkowane temu, by przez nią biec. Dzięki temu wyzwanie było większe i bardziej satysfakcjonujące, a gracze dobrze znający poziomy mogli wyczyniać prawdziwe cuda.
Czy uda się utrzymać ten klimat jeśli Faith stanie się mistrzynią judo, karate i boksu?
W pierwszym ME system poruszania się był na tyle rozbudowany i dopracowany, że sprawia frajdę do dzisiaj. System walki? Dość powiedzieć, że przez większą część gry można się było przebyć low-kickami. Czekam.
Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
2 Komentarze
W pierwszym ME system poruszania się był na tyle rozbudowany i dopracowany, że sprawia frajdę do dzisiaj. System walki? Dość powiedzieć, że przez większą część gry można się było przebyć low-kickami. Czekam.
przebić*