Mass Effect: Andromeda otrzyma dobre zakończenie. I nie tylko...

hraboll - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Mass Effect: Andromeda otrzyma dobre zakończenie. I nie tylko... - gamedot.pl

Pokazany w poniedziałek zwiastun gry Mass Effect: Andromeda obudził fanowski apetyt, nakręcił pozytywną atmosferę. Czy developer udźwignie ciężar rosnącej odpowiedzialności? Mac Walters - przypada mu funkcja creative directora - zapewnia, że ekipa z Montrealu już wykonała kawał dobrej roboty.

 

Każdy element wyczekiwanego tytułu jest analizowany i dopieszczany. Warto przypomnieć, programiści otrzymali (tak potrzebny) komfort pracy. EA nie będzie naciskać na ekipę z Montrealu. Jeśli Andromeda nie spełni norm jakościowych, to wtedy premiera automatycznie zostanie przesunięta - nawet o pięć miesięcy.

 

Fundamentalne założenia marki wymieszano z nowymi pomysłami. Andromeda to także dzieło ludzi, który nie pracowali nad trylogią Komandora Sheparda. To takie osoby zapewniają świeże spojrzenie, zachęcają do eksperymentowania. Weterani grupy BioWare natomiast zapewniają bezpieczeństwo kanonowi serii. Bo to nadal ma być przedstawiciel wielbionego przez miliony ludzi IP.

 

  • Andromeda to całkowicie nowa historia. Mamy tu bohatera, którego trzeba uznać za żółtodzioba. Programiści wracają do odczuć (korzeni też?), które towarzyszyły nam przy poznawaniu ME1. Sam scenariusz ma mieć zamkniętą, satysfakcjonującą formę. Warto zauważyć, że mówi o tym główny scenarzysta Mass Effecta 2 i... 3. Walters oczywiście pamięta o kontrowersjach wywołanych przez wielki finał trylogii.
  • Dla BioWare ważna jest fabuła i postacie. Andromeda przedstawi nam szeroką gamę całkowicie nowych bohaterów. Każda persona ma być ciekawa, niepowtarzalna – kluczowe są sekcje dialogowe. Siłą każdego ME są właśnie postacie - postacie, jakie po prostu zapadają w pamięć. Warto odnotować obecność rasy Khet – to debiutanci w realiach uniwersum.
  • Eksploracja kosmosu będzie ważna, ale nikt nie generuje tu... kosmicznej ilości planet (wzorem No Man’s Sky). BioWare pamięta o soczystości gameplay'u. Mamy badanie terenu, walkę, sekwencje fabularne, liczne sekrety, ciekawe konwersacje (także podczas ekscytującej jazdy Nomadem), kustomizację wielu elementów.

 

Źródło: Game Informer

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]