Mario w Unreal Engine 4 ciąg dalszy!

mefi - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Mario w Unreal Engine 4 ciąg dalszy! - gamedot.pl

Pamiętacie, gdy pokazywaliśmy wam, jak wyglądałby Mario tworzony przez współczesnych „specjalistów” od efektów specjalnych? Chodziło oczywiście o wykorzystanie silnika Unreal Engine 4

 

Po kilku tygodniach otrzymujemy kolejny materiał, ale tym razem Marian biega po łąkach z sarnami (chyba?). To może stworzymy Mario-sandboxa?

 

 

źródło: YouTube.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

mefimefiGracz, który znalazł swoje miejsce między cyfrową rozrywką a światem rzeczywistym. Uzależniony od social media, naczelny hejter w redakcji. Uwielbia a jakby inaczej gry, książki, filmy. Kocha piłkę nożną, a czasami nawet nie zaśnie na skokach narciarskich
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]