Gra Mad Max zostanie uruchomiona na obu konsolach przy rozdzielczości 1080p. To dobra wiadomość dla posiadacza XOne. Platforma Microsoftu dość często musi zadowolić się niższym parametrem lub stosować małą sztuczkę – czytaj przeskalowanie obrazu. Natywne 1080p nie jest problemem dla PlayStation czwartej generacji.
W wywiadzie dla serwisu GamingBolt John Fuller mówi także o rozmiarze projektowanej mapy. Okazuje się, że zaproponowane środowisko nie ma... granic. Technologia używana przez studio Avalanche pozwala zastosować naprawdę ciekawe rozwiązania. Zwyczajowo zastanawiamy się nad długością (czas) podróży z jednego krańca na drugi. Mad Max nie stawia barier.
Możemy jechać przed siebie tak długo, aż napotkamy na śmierć lub nudę. Tak, silnik graficzny pozwala budować ogromne światy, ale szwedzki developer pamięta o pewnej równowadze. Trzeba stworzyć przestrzeń naszpikowaną atrakcjami. Wtedy środowisko gry jest autentycznie bogate, ciekawe – zauważa jeden z liderów ekipy developerskiej.
0 Komentarzy