Mad Max z 1080p na obu konsolach

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Mad Max z 1080p na obu konsolach - gamedot.pl

Gra Mad Max zostanie uruchomiona na obu konsolach przy rozdzielczości 1080p. To dobra wiadomość dla posiadacza XOne. Platforma Microsoftu dość często musi zadowolić się niższym parametrem lub stosować małą sztuczkę – czytaj przeskalowanie obrazu. Natywne 1080p nie jest problemem dla PlayStation czwartej generacji.

 

W wywiadzie dla serwisu GamingBolt John Fuller mówi także o rozmiarze projektowanej mapy. Okazuje się, że zaproponowane środowisko nie ma... granic. Technologia używana przez studio Avalanche pozwala zastosować naprawdę ciekawe rozwiązania. Zwyczajowo zastanawiamy się nad długością (czas) podróży z jednego krańca na drugi. Mad Max nie stawia barier.

 

Możemy jechać przed siebie tak długo, aż napotkamy na śmierć lub nudę. Tak, silnik graficzny pozwala budować ogromne światy, ale szwedzki developer pamięta o pewnej równowadze. Trzeba stworzyć przestrzeń naszpikowaną atrakcjami. Wtedy środowisko gry jest autentycznie bogate, ciekawe – zauważa jeden z liderów ekipy developerskiej.

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]